-
 
Sådärja! Dags igen för en uppdatering. Nu var det ett par veckor sedan jag skrev här sist. Har hunnit hända en del men ingenting sensationellt egentligen. Jag har bestämt mig för att köra hemstudier sista veckorna nu innan jul. Delvis för att jag känner att jag halkar efter när jag fokuserar på skolmiljön och inte på uppgifterna och delvis för att jag inte känner något behov av vägledning. Magnus är toppen, och hans uppgifter känns simpla. Jag behöver helt enkelt inte vara där. Dessutom har följande hänt:

  • Jag har bestämt mig för att åka på Metallica iallafall, trots min ekonomiska situation. Krille blev ju helt överlycklig när jag visade honom biljetterna, så ja, jag får helt enkelt stå mitt kast och ge honom lite uppskattning efter allt han gjort för mig. Dessutom får jag ju chansen att träffa både Kim och Johan om jag har tur, och den möjligheten dyker ju inte upp allt för ofta direkt.
  • Sen har jag ju varit på födelsedagskryssningen också. Den absolut roligaste resan jag gjort i hela mitt liv. Det var fylla, hångel och helt galet. Träffade killar från både Falun och Örebro, och ja, detaljerna går vi inte in på. Men härligt var det! Det tror jag mitt sällskap tyckte också. Ingen som klagade på vägen hem iallafall, förutom på busschauffören.
  • Slutligen har jag beslutat mig för att inte åka till Tumba i helgen. Trodde att Malin skulle ha avsatt sovplatser åt mig och tjejerna, men så var inte fallet. Och att sova hos mitt ex är INGET alternativ. Skulle kännas både förnedrande och jobbigt. Mina känslor för den unge mannen är fortfarande komplicerade, efter ja, vad är det nu... typ, 6 år.
  • På torsdag ska jag ha myskväll med Sara. Vi har bokat in en alldeles egen kräftafton som ska sluta med karatefylla och krogbesök. Iallafall om jag får bestämma. Var så länge sen jag umgicks med henne på tumanhand, även om vi pratar i telefon nästan varje dag.
  • Fredag denna vecka kommer också bli helt underbar. Jag har lovat Olivia och Sanna att jag ska göra hemmagjorda hamburgare med pommes och att vi ska kolla på IDOL-finalen eftersom det inte blev någon Tumba-resa. GO ERIK! GO ERIK! Det kan nog vara precis den typen av kväll som jag behöver efter att ha röjt runt i stan med Sara dagen innan.

          
          Datum: 2009-12-07 | Tid: 16:09:44 | Kategori: Fest | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback