Saturday Night
 



På lördag ska jag och Theres samla ett gäng brudar och ha lite tjejkväll hemma hos mig, som vi brukar ha emellanåt i vanlig ordning. Sanna och Sara kan dessvärre inte medverka men det innebär ju inte att det blir mindre trevligt för det. Eller jo, något mindre trevligt. Det är iallafall tänkt att det ska drickas alkohol (skräll!), spelas spel (Med andra ord) och givetvis vankas det även diverse skönsång alá Singstar. Absolut 90's om jag får be.

Jag är dock något orolig över utbudet av bilder som kommer att tas. Cissi tvekade över att komma nämligen, och det innebär att vi inte har någon privatfotograf och inte heller någon som kan det där med skärpa och fokusering i alkoholpåverkade situationer. Detta är ett dilemma. Ett I-landsproblem. Övertalning pågår.

Jag har iallafall tänkt att konsumera Malibu. Mumma!

          
          Datum: 2009-12-08 | Tid: 13:38:34 | Kategori: Fest | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback