Telenor Arena?
 



På måndag släpps biljetterna. Ännu en gång så kommer jag ha möjligheten att se Metallica (live) i Oslo. Jag är galet taggad och hoppas innerligt att det ska bli av. Om jag nu får med mig Krille vill säga. Jag känner ingen annan som är lika galen i Metallica som han. Det skulle väl vara Liv isåfall. Men med tanke på att hon har fått sin lilla Miranda nu så tvivlar jag på att det kommer vara aktuellt att gå med henne. Om jag missbedömmer det hela så är du välkommen att höra av dig gumman. Vore en ära att se dom tillsammans med dig igen.

Det verkar bli en hel del bra konserter nästa år. Det ryktas om att KIZZ ska komma tillbaka och göra en eller flera konserter på Ullevi. Det kanske vore något. Mitt konserthjärta smälter. Någonting har föresten hänt. Förut har jag mestadels lyssnat på traditionell radiopop. Så är det inte längre. Nu är det RNB och 80-tals rock för hela slanten. Och en och annan låt med Millencolin, Looptroop och andra tonårsidoler förstås. Inte att förglömma. Tycker dock att det är svårt att placera in en del artister i fack. Räcker det inte med att säga att man tycker om den och den låten? Tydligen inte.

          
          Datum: 2009-11-21 | Tid: 13:11:00 | Kategori: Musik | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback