Måndag
 
Idag har jag haft fullt upp. Började morgonen med att åka iväg på ett möte med min studievägledare Lena. Hon vägleder mig åt rätt håll känns det som. Det blir full fart för min del nu närmaste året. Nu under vårterminen ska jag läsa heltid, i sommar ska jag läsa heltid, till hösten ska jag läsa heltid och under dessa två terminer ska jag dessutom hinna med att göra högskoleprovet 2 ggr. Jag har helt enkelt mitt mål i sikte och jag tänker fanimig inte ge mig. Jag har ett starkt driv och Stockholm lockar mer och mer för varje dag. Det känns härligt.

Efter mötet så promenerade jag in till stan där jag mötte upp Olivia och köpte 2 presenter. Vad som inhandlades kan jag inte skriva här då det lätt kan komma fram till mottagaren av dessa gåvor. Efter inhandlandet så åkte vi hem till min näpna boning och pratade en massa skit. Av någon märklig anledning så förvandlas jag rätt fort till ett monster i Olivias sällskap. Vi har helt enkelt lite för roligt ihop. När Sanna dök upp efter ett par timmar så var vi i chocktillstånd. Jag skrattade så jag grät. Sen åt vi äggmackor och drack thé för att sedan ta sällskap till stan innan vi bröts upp. Sanna och Olivia drog till träningen och jag själv promenerade till Liv och Miranda på Herrhagen. Jag är så satans lycklig för var dag jag får tillsammans med mina vänner. Jag är så jävla lyckligt lottad!

Imorgon ska jag till skolan igen. Historia står på schemat tillsammans med Christian. Sen ska jag hem, se en jävla massa på tv och skriva på mitt Mediaarbete och sen på eftermiddagen får jag besök av Cissi. Nämnde jag föresten att jag har blivit socialare än någonsin? Kanske kan bero på att Krille har flyttat ut och jag känner mig i behov av närhet. Det är helt enkelt lite skumt för mig att bo ensam. Kissarna har en viktig roll dock. Jag älskar mina små dunbollar, så enkelt är det.

Nu närmast så jag tillbringa en stund på msn med Krille och sen krypa ner i min säng. Som sagt, imorgon är en annan dag.
          
          Datum: 2010-01-25 | Tid: 22:47:59 | Kategori: Vardag | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback