Tisdagmorgon
 
Glömde föresten att tillägga igår att jag är otroligt lycklig. Varm inombords och uppfylld med iver och lust. Jag vet inte vad som har tagit till mig, men något bra är det. Det kan jag inte sticka under stolen med. Nu väntar en 2 timmar lång historialektion tillsammans med Christian. Hoppas för guds skull att det inte blir så jävla mycket pladder. Jag är för lycklig och oengagerad för att orka bry mig om vad som sägs iallafall.



För övrigt vill jag passa på att gratulera husmusen Sara till sitt nya jobb! Mucho Bravo Darling! Nu är det jag som vänder mig till dig med mina problem i stället för tvärtom. And I like it.
          
          Datum: 2010-01-26 | Tid: 09:09:23 | Kategori: Vardag | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback