Diverse
 
Dagen idag har hittills varit toppen. Inledde dagen med ett besök hos Eva, där vi bland annat skrev ihop en remiss som kan ge mig rejält med självförtroende i framtiden. Strax efter mötet begav jag mig till systemet där jag inhandlade diverse drickbart inför lördagens spelkväll. Sen mötte jag upp Sanna och Bea och tog en fika på Café Royal. Fick berätta en del om min minisemester i Stockholm och vi bestämde innehåll på våra pizzor som ska bakas på lördagskvällen. Kommer bli finemang detta! Ser fram emot det något helt enormt.

Efter fikan åkte Bea tillbaka till skolan och jag och Sanna tog sällskap till Konsum där jag inhandlade det som kommer att behövas under en schlagerkväll. Sanna tog sin lilla klirr-klirr-påse och gick tillbaka till skolan och jag åkte hem. Pratade med mamma i en halvtimme och fick en del beställningar av henne som jag ska börja ta tag i till veckan. Därefter ringde jag upp Jonas som har jobbat natt. Stackars lilla kraken var orolig då jag inte ringt honom på hela förmiddagen. Han kunde ju inte veta att jag hade fullt upp.

Nu ska jag sätta mig och finjustera lite på hans CV och sen blir det att sätta mig ned ordentligt och försöka komma någon vart med Historian. Det känns tungt, men jävlar va stolt jag kommer vara när jag är färdig. Sen ikväll ska jag försöka hinna med att damma, dammsuga, diska, tvätta en maskin och ta en långdusch. Imorgon ska jag till skolan. Ser inte fram emot det.
          
          Datum: 2010-03-10 | Tid: 15:09:43 | Kategori: Vardag | Kommentarer: (0)







 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback