På G igen
 
Nu var det ett jävla tag sedan jag skrev här. Har hänt så satans mycket i mitt liv så har helt enkelt inte riktigt hängt med i svängarna. Men jag ska försöka mig på att bli bättre på att uppdatera. Och ja, jag vet att jag har sagt det förut, men jag lovar att jag innerligt ska försöka.

Har haft ett fantastiskt bra sportlov i Stockholm tillsammans med Jonas och hans pappa. Kände mig verkligen som en i familjen, och det brukar inte gå så snabbt för mig att känna så. Men så är fallet. Ska åka tillbaka på påsklovet och då har jag lovat Sanna att hon ska få bo i min lägenhet. Två flugor i en smäll. Jag får kattvakt och Sanna får närmare till jobb, skola, träning och Viktor. Kan inte bli mycket bättre.

Nu närmast ska jag traska ner till Vårdcentralen. Ska äntligen få börja med preventivmedel igen så idag ska jag ner och förhoppningvis få min första p-spruta. Jag som är så fruktansvärt spruträdd. Gah! Hur fan ska detta gå?! Därefter så ska jag hem och plugga. Har två fördjupningsarbeten som ska vara färdiga denna veckan. Tror att jag ska fokusera på att få dom båda klara till på fredag. För på lördag kommer Jonas tillbaka. Vi ska ha spel- och singstar-kväll med tjejerna. Ska bli så grymt roligt.

På återseende kära bloggläsare.
          
          Datum: 2010-03-09 | Tid: 08:34:58 | Kategori: Vardag | Kommentarer: (1)






 
Xandrah
 
 

Är så härligt att höra hur allt ordnat upp sig för dig :D Men p-spruta trodde jag var för dem som inte ska ha fler barn o.likn, skulle inte kopparspiral vara bättre? Kram!

 
Datum: 2010-03-15 | Tid: 07:04:57 | |



 
Kommentera Inlägget:
 

 

Namn: Spara?

E-Mail:

Blogg:

Skriv:




Trackback